Digitale Assistente
Digitale Assistente vanaf woensdag 2 oktober in gebruik.
De eerstelijnszorg staat behoorlijk onder druk door vergrijzing, personeelstekort, verschuiving van zorgtaken naar de eerste lijn. Binnen de praktijk willen we graag onze patiënten en cliënten tijdig te woord kunnen staan en hen voorzien van de benodigde zorg. Echter, naast het afhandelen van inkomend telefoonverkeer en het ontvangen van patiënten en cliënten in de praktijk, hebben onze assistenten ook nog andere taken op hun bordje. Denk aan administratieve taken, het uitvoeren van kleine medische handelingen, het nabellen van lab uitslagen, deelname aan overleg, etc. Daardoor is het voor onze praktijk niet altijd mogelijk om op alle momenten van de dag telefonisch bereikbaar te zijn.
De Digitale Assistente van Advitronics biedt hier uitkomst.
De Digitale Assistente geeft de praktijk extra capaciteit om inkomende telefoontjes te beantwoorden. Door inzet van de Digitale Assistente hoeven patiënten en cliënten maar één keer naar de praktijk te bellen. De mogelijkheid om een terugbelverzoek achter te laten zorgt ervoor dat alle gesprekken kunnen worden aangenomen en de wachttijd wordt beperkt. Deze service draagt aanzienlijk bij aan de patiënttevredenheid.
Publicatiedatum: 17-09-2024